4 Mart 2016 Cuma

La Roche Posay - Lipikar Baume Ap

    

     Bugün size kuzenimin tavsiyesiyle kullanmaya başladığım bu harika üründen bahsedeceğim. Yüzü çok kuru olanlar özellikle dinlesinler :)
    Benim cildim maalesef aşırı hassas. Alerjik ciltler için yapılmış ürünlerin bile bana alerji yaptığı oldu. Bu yüzden sürekli kullanacağım bir nemlendirici bulmak benim için çok önemliydi. Alerji yapmasa bile hepimizin bildiği bir şey var. Çok yoğun kıvamlı nemlendiriciler yüzde sivilce yapıyor. Kıvamsız olanlar ise zaten nemlendiremiyor. La Roche kıvam olarak ortasını tutturmuş. Sivilce yapmıyor, yüzümü yumuşacık yapıyor ve gerçekten şimdiye kadar kullandığım en iyi nemlendirici. Hatta cilt bakımcım bana kendi ürünlerinden satma isteğiyle nemlendiricin var mı dediğinde bile La Roche kullanıyorum dediğimde oldu o zaman deyip sustu :D (normalde kendi markası dışında bir ürün kullandığımda onay vermez) 
    Markanın şanını bilen bilir zaten, ürünleri gerçekten kaliteli. Yüzümüzde sürekli kullandığımız şeyler konusunda fiyata önem vermememiz gerektiğini düşünüyorum. Çünkü derimiz gerçekten hassas ve onu hem besleyip hem de sivilcelerden, yağlanmalardan kaçmak çok zor. 



Kıvamı gerçekten harika 


FUN: Kokusu oyun hamuru gibi fakat kıvamı için 
            FABULOUS: İnsanlara ay senin yüzün ne yumuşak dedirtmesi bile yeter! 
                                           QUALITY: La Roche Posay diyoruumm! 
PRICE: Kabul biraz tuzlu. Ben bu 200mlliği 60 liraya almıştım. Fakat her kuruşuna değer emin olun. 

Umarım yazımı beğenmişsinizdir güzeller, yorumlarınız benim için önemli unutmayın hoşçakalıın :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder