13 Mayıs 2016 Cuma

Colourpop Tulle

      COLOURPOP TULLE
Colourpop likit mat ruj sevenlerin favori markalarından birisi. Fakat maalesef sadece internetten satış yapan rujun bildiğim kadarıyla ülkemize gönderimi yok. Bu yüzden ben de ebayden aldım. Yazının altına almanız için birkaç yol önereceğim tabii kiii :) Tulle benim ilk tercihim oldu. Şişedeki rengiyle dudağımdaki rengi inanılmaz farklı olsa da dudağımda beklediğimden çok daha koyu dursa da kalitesini tartışamam. İyi ve kötü yanlarını sıralayacak olursam, kötü olan tek yönü fırçasını çok sert bulmam ve bu yüzden sürerken biraz zorlanmam. Aman diyeyim kalemle çerçevelemeden sürmeyin, hataya kesinlikle açık değil. Silmesi çok zor. İyi yanlarının en başında da bu geliyor. Kesinlikle vazelinle ve pamukla dudağımı soymadan silemiyorum. Ve matlığı i-na-nıl-maz! Denediğim en iyi mat ruj olduğunu söylersem abartmış sayılmam. Bundan sonra sırada Beeper var. Onu da sizinle paylaşacağım. Şimdi size satın almanız içinn birkaç alternatif vereceğim.
Ebay üzerinden: Toplamda 42 TL gibi bi fiyata geldi yanılmıyorsam. Olabildiğince çabuk geliyor. Satıcısı ise inanılmaz tatlı.
 http://www.ebay.com/itm/262099424430?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=560871585306&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Diğer alternatifler ise Instagram üzerinden. 
https://www.instagram.com/orjinaliburda/ 37lira+kargo 5 lira sipariş aldığı zamana denk gelirseniz bu yolla da edinebilirsiniz :)
https://www.instagram.com/makyajpanayiri/ 35lira+ kargo 7 lira renk seçenekleri sınırlı ama her ay yeniliyor ve satıcısı yine inanılmaz tatlı. 
Şimdi size şişedeki rengini ve dudağımdaki rengini atacağım. Sanırım ten rengi ve dudak tonuyla ilgili bir değişim oluyor, bilemiyorum. 



FUN: Çılgın renk seçenekleri ve güzel kutusuyla Colourpop için eğlenceli değil demek imkansız. 
FABULOUS: Kesinlikle evet. 
QUALITY: Saatlerce yiyip içtikten sonra rujunuz hala dudağınızda kaldığında bu sorunun cevabını alacaksınız :) 
PRICE: Biraz tuzlu olduğu doğru ama değer mi derseniz kesinlikle değer. 
Bu yazımın da sonuna geldik. Unutmadan The Balm mat likit ruj serisine 4 yeni renk eklemiş. 3üne bayıldım. Bir Charming faciası daha yaşanmayacağını umuyorum. Aldığımda onları da ekleyeceğim şimdilik görüşürüz :**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder