4 Mart 2016 Cuma

Loreal Paris - Infallible 700 Boundless Burgundy

         Bu sıralar yeni takıntım likit rujlar. Uzun zamandır benim Merve Boluğur kırmızısı dediğim renkte bir ruj arıyordum vee infallible serisinin 700 numarasını buldum. Gratiste elime süreyim bi bakalım diye denediğim ruj gerçekten 24 saat elimden çıkmadı. Yıkıyorum bana mısın demiyor. Ama maalesef aynı kalıcılığı dudaktayken gösteremiyor. Ve daha da yıkıcı olan şu ki sandığım kadar mat değilmiş. Renk güzel mi, e ne yalan söyleyeyim on numara. Sürüşte hata kabul etmese de 1 saate dudağın iç kısmından soyulmaya başlıyor. Ben yemek yedim kahve içtim refleks olarak da sürekli dudağını yalayan biriyim, 1 buçuk saate perişan olduğunu gördüm :D 
       Biraz uslu durursanız eminim daha dayanıklı olacaktır. Ben en kötü koşullarda kaç saat dayanacağını görmek için çok zorladım gerçekten. 1,5 saat dayandı. Ama dediğim gibi Lorealin iddiası 24 saat kalıcı olduğu yönünde. Eğer sürüp kendinizi mumyalatırsanız 24 saat durabilir evet :D Rujun fırçasını, arkasındaki nemlendiriciyi (ruju kalıcı yapan o mu bilmiyorum) aşağıya ekleyeceğim.
        Dudakta duruşu ise şöyle:

                                           


                                       






Önce fırçayla sürüp sonra nemlendirici ruju uyguluyoruz. 




FUN: Doygun ve göz alıcı bir kırmızı 
FABULOUS: Dudağımdan çıktığı zamana kadar evet 
QUALITY: Söylediği gibi 24 saat kalıcı olmadığı için maalesef X
PRICE: Sanırım 40 45 lira gibi bir fiyatı var. Ama Gratis indirimlerinde 25 liraya alabilirsiniz. 25 lira için evet fakat normal fiyatının değeceğini düşünmüyorum 

Gözüme bu serinin Violet Parfait'ini kestirdim. Kullanan varsa yorumlarını rica ediyorum. Yakında The Balm'ın ve Pastel'in de likit mat rujlarını yazacağım. O zamana kadar hoşçakalınn :***


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder